LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under augusti 2006

Av Maja - 31 augusti 2006 12:33

ja. så som ja inte kan fc å inloggning å skräp...men men, alla kan inte. forumlektion. så jävla pepp. å efter detta stany. blä... jag blir frustrerad över hur den mannen skriver jobbigt. fokuserar på massa skar förutom övningarna...

Av Maja - 30 augusti 2006 10:15

internatlivet her börjat. köket såg ut som ett bombnedslag i morse. bajs. elin roddade upp genom att ta ur diskmaskinen å ja satte i. nu ser det mycke bättre ut... min hjärna är full av forumspel. så grymt kul att börja jobba med de. känner mig helt klart jättepepp. har två gigantiska kap. stany att läsa. blää. jag fattar inte va han skriver. men men, de kanske går endå...i går va de första körövningen för hösten. wii, å ja lyckades få med tre nya. har dessutom fått sigridvakt inför höstlovet. familjen hägle kan man lite på. de här med att ha en lugn helg sprack igen. på fre har lotta klassmys i sin lya å på lör ska frida ha inflyttningsfest. fast de är ju bara på kvällarnam de är bra i försi.adjö.-----hatar sj.s hemsida. den är såå seg å dum.men nu är iaf biljetterna till halmstad bokade. duktig jag.

Av Maja - 28 augusti 2006 15:27

hej å hå. regnade i går, så kan kom aldrig till willys för att köpa snus. när gud slutat kissa på oss hade willys stänkt... bajs. så jag gjorde ett litet test i dag. inge snus innna skolan sluta. gick inte alls. eva kom å rädda mig när klockan var ett. efter första snusen blev jag klar i huvet igen... jag är beroende!iaf. internatlivet+folkislivet har börjat. i går med film å kladdkaka. känner mig som hemma. diskbråken kommer nog knappt existera, de är bra. villan har diskmaskin. sigrid börjar bli tam, mycke lättare att få upp henne ur buren å hon springer inte som en tok när man har henne upp. dessutom börjar ja får moderskännslor för det lilla livet. nu ska ja gå till coop. snus å bröd å svamp.

Av Maja - 26 augusti 2006 14:49

i går va maja på synthklubb för första gången. kännde mig väldigt utklädd. men nästan alla kläder va mina, de är rätt bra jobbat iaf. lånade svärdet att ha i håret fårn lisa+ ett par hängslen. folk sa att ja såg synthig ut iaf. i dag. varit i stan å delat ut dr-tidningar med piia å annette. vilket gick över förväntan. trodde alla skulle va trötta på papper efterom alla valstugor står runt i stan. men icke. å i kväll blir det fest i villan. ska nog sussa lite innan dess. är otroligt trött. blev nog inte så mycke sömn i natt tror jag.adjös.

Av Maja - 25 augusti 2006 12:24

yes. tre kap att läsa i "en skådespelaresarbete med sig själv" till på mån. yeah, nu vet ja va ja ska göra på söndag.jobbar på att vända sigrids dygnsrytm. gå så där. hon håller låda på nätterna. tura att hjulet inte låter så jättemycke iaf. + att hon fräser i bland. varför gjör hon de? fast hon är världens sötaste iaf. i kväll laktitz + fredagsöl. i morron dr-aktion+ fest i villan å sön plugg

Av Maja - 24 augusti 2006 17:23

iaf. veckan går. å ja fattar inte. har varit här en knapp vecka å de känns som två dar. gått i genom hur året kommer se ut. fått litteraturlista osv. aaa. de är pirr i magen. å i vår kommer jelena å ska ha oss i en månad, de ska bli skitkul. massa saker som snurrar i huvet, känner mig lätt förvirrad. men de kanse så de ska va.i kväll internatmys i wadström.

Av Maja - 23 augusti 2006 11:20

yes. tillbaka på borgen.fredag.gick upp pissäckle tidigt för att ta mig till båten. försökte sova lite på golvet, men gav upp efter en timma. de gjorde ont. kom till nkpg vi två, hämta nyckel hos clease, han har gått en charmkurs i sommare. blev helt paff. packa upp å handla å höll på på em, sen stan å åt med mor+far.lördag.en vända på stan. in på myrornas å köpte en bokhylla. träffade lisa å va å fika. åkte hem å far lagade indiskt. sen sundström på stadsmuseets bakgård. träffade linn, de va skoj.söndag.resten av villanfolket kom. vi bakade kladdkaka å spela spel på kvällen.måndagskola. wiii. pirr i magen. massa tjejer, massa korta tjejer. jag är inte helt ensam som pygme. wiii. en grabb i min klass. får se hur de går.tisdagmot näkna å skogen. å regnet öste inte ned. de va bra. en timmas cykeltur, latmaskarna åkte buss... typ lisa. jaja. nu är det lunch.

Av Maja - 17 augusti 2006 11:58

på måndag börjar skolan. i morron går flyttlasset tillbaka.wiii. jag ska verkligen bli teaterpedagog. galet. men sant.iaf. i går.ja å louice va i fröjel å hade dramaövningar. å de gick bra, blev rätt förvånad. trodde att de skulle skita sig. men icke. jag kanske var/är bra. de som är tråkigt att se är att småbarn på ca åtta år redan har murar. men de är kul att se att det går att bryta ner lite av muren på bara en timme. de betyder att den inte är så tjock än... på em tog vi en runda i visby, å ja har köpt ett nytt usb. istället för de som jag tvättat. hmmm. kvällen. gick ut å åt med jobbet. trevligt. vi kan hålla låda, de är en sak som är säker.nu packa... eller dricka kaffe först....-----------jaja.då va nästan alla kläder nerpackade. pust. mina kläder har förökat sig under sommaren. jag lovar.å jag är ingen del i det. eee, nästan...bara lite kvar nu.min nyinköpta usb-minne är paj. blir så lack. de funkar inte. plugga först in de i macen, skulle skriva ut ett collage på vår skrivare. då säger datorn att enehten är låst. pluggar in de i pc.en får reda på att eneheten är skrivskyddad. varför då?! så ska de ju inte va. arg.iaf. snart börjar internatlivet igen. å ja säger hej då till öjn. *vink vink*

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards