LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under oktober 2006

Av Maja - 31 oktober 2006 17:12

tog öresundståget till köpenhamn. wiii. gick å kolla i affärer, maja har köpt en tröja, blårandig å en klänning som är grå med svarta små hjärtan, på barnavdelningen) jättefint.åt lunch på ett ställemed vegbuffé. jättegott å ja är fortfarande mätt...har gått massor, så lite aj aj i fötterna är det. å tappade bort oss, fast bara lite lite lite. dock inge sprit blev det...imorron mot karlskrona + äta flafflar.

Av Maja - 30 oktober 2006 17:11

ja. knatat runt i malmö. med kängor... mina fötter gör lite aj aj nu. i går va vi stallet å jag träffade sofia, klappade hästar, drack kaffe å pratade om hästar. på kvällen kom sofia å lina (klasskompis till louice) hit å vi åt å spela tp. å ja å linda vann. wiii. i morron åker ja å pytte till köpenhamn.ikväll. ta de lugnt å kolla teve å prata. majs är lite trött.

Av Maja - 29 oktober 2006 17:16

va ute i går. träffade en av pyttes nya vänner. å pytte träffa en kar. så ja å malle fick roa oss själva, vilket vi va rätt duktiga på. å när ja å pytte tog hos hem va gud ond å hällde vatten på oss. duma gud.

Av Maja - 28 oktober 2006 11:10

oja. så var jag här då.i går va både ja å louice rätt trötta, så vi såg på film å drack te å pratade.å i dag har jag maja-tid. änns grymt bra, har inte varit helt självpå jätteläng. louice är på äventyr i ullared. så ja ska plugga. läste nästan utregi i går på tåget. ett kap kvar. ska ta mig an kommunikation oxå. först ducha.

Av Maja - 27 oktober 2006 12:41

wiii.en liten tanke. åkte med amelie till resecentrum och åkte förbi en skyld med texten TAPETER OCH FÄRG majs läser TEATER OCH FÄRG, är man skadad då. för i sånna fall är jag teaterskadad. ha ha

Av Maja - 26 oktober 2006 15:43

cykel tur och retur kammarn.dag 2 på 2.ornas ateljearbetsredovisningar. 1 kvar. i svarta, lisas. är totalt kännslomatt. orkar inte ta emot mera... gaaa. om 24 timmar är jag nästan i malmö. 24 timmar å 1 minut. dagens värsta. cykla från stan i regnt. jag blev blöt å kall. å vägen va ett halvt hav. bläää.

Av Maja - 25 oktober 2006 18:00

wiii.så va de dax igen att äta mat i storstugan. paj, å majs mage gör lite ont... blubb.iaf. ateljearbs.redovisningar i dag. helt trött av alla intryck. att sköta ljud på sofias uppspel gick oxå bra, lite mindre tabbar från min sida.. men men, som sagt, andra ggr jag gör det.ikväll är det lost. men först ett bad. mys.åsså är sara å disa här. knas men bra.

Av Maja - 24 oktober 2006 18:35

de är vad jag är. en ljudskiftare. eller iaf imorron på sofias atlejearbete. repat nu, gick lite knackit. men för att vara första genomdraget med allt teknik gick det strålande. taddaaa.iaf. även varit på victoriaskolan å kört rollspel, 15 jobbiga barn som inte gjorde som vi ville. å tre lärare som inte heller gjorde de vi ville. eller rättare sagt. de gjorde knappt nått alls. sucka. varit en bra dag. (förutom de jobbiga barnen å att det regnar...) kom upp ur sängen så jag slapp strässa. de är nog de bästa.på fredag denna tid är jag i malmö. wiiii.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards