LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under november 2006

Av Maja - 30 november 2006 17:07

... å ja har börjat handla julklappar. de känns knas. men men. cabaretmöte i morron å lusserep i dag. så lite julkännsla finns allt. de är bara det att vädret känns som i början av april. ikväll.plugga. å äta mat. å sova.

Av Maja - 29 november 2006 11:19

fy vad jag ahtar biljettbokningssidor. har nu iaf varit duktig å bokat båten. men tåget går så där. jag har pissdåligt minne, å måste prata med louicen om när hennes tåg gick från malmö...iaf. i natt som jag å lisa i samma säng. iaf lisas dmn. hennes hår altså. jag har fått lite hår som nu ingår i mina dreadar. fick dock förhandla mig till det... fick ha svart på mig i går... nu är mitt hår inte bara rött. lite mörkbrunt oxå.

Av Maja - 27 november 2006 10:55

oja. summering efter lunch. sen är det slut. vi kommer få se bananer på tavlan igen. orka å fatta.tvåorna är tillbaka. wiiii. majs glad.pratat med sofia, eller jag prata sofia skrev, hon har tappat rösten. igen. i dag ska jag handla. mitt kylskåp är tragiskt tomt. de ekar på min hylla.

Av Maja - 26 november 2006 14:41

känns som om jag bor där, på världens bar alltså. är der så himla ofta... jag, erik, ann-sofie, patric, linnea å jenny satt å prata gamla minnen, lärare åsså självklart teater. kul å trevligt.har genomfört ett av dagens projekt. henna dreader. eller de är nästan genomfört. hennan sitter i, nu ska ja bara vänta tills jag kan duscha ur den oxå.

Av Maja - 25 november 2006 12:40

yes. åsså var det lördag. å vi har haft lektion. tillsammans med dramatikskrivarna. visat etyderna som vi jobbat med.en em i olovland kvar. på måndag har vi sumering av arbetet å vi kommer nog se flera kreativakonstverk på tavlan. orka.helgens projekt.henna hår (om jag orkar ta mig till maxihuset å köpa henna)dela teleräkningbyta på sigrid

Av Maja - 24 november 2006 12:44

ja. satt 4 timmar denna fredag på världens.lite mindre än förre veckan iaf.

Av Maja - 23 november 2006 16:01

så kommer den dät tanken igen. vad är jobbigast, psykisktrötthet eller fysisktrötthet.för nu är jag tokdöd. efter tre dagars etydarbete. å ja ahr bara suttit på golvet å tittat å tittat å tittat å speglat å kommit med nya förutsättningar å skräp. har iaf betalat räkning nu. duktig majså skrivit klassdagbok å skickat ett mail om matavdrag.så nu kan jag lugnt gå hem å dö framför teven...

Av Maja - 22 november 2006 16:54

yeah. åkte buss i dag och fick gå säkert en halv mil (kändes så) innan jag kom till hållplatsen. för nu har vägverketssnubbarna bytt från cykelbanan till vägen. och vägen är avstängd. hade dessutom sofias hunk på ryggen. hunken har nämligen återuppstått som död soldat i vår etyd. han är skitduktig å kan ligga still i timmar *skratt* hunken är en jättestor tygdocka.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards