LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 30 september 2007

Av Maja - 30 september 2007 12:56

Yes. Allt känns som en dröm. Samtidigt så normalt. Det var kulturnatt i går, träffade massor av vänner, gamla och nya skolkamrater och jag undrade om jag verkligen var där på riktigt. Och i morse när jag vaknade, kissnödig som fan men orkade inte slå upp ögonen. Och att röra mig och gå upp och kissa fanns inte ens i min fantasi. Så funderade jag på vad jag hade gjort i går. Om jag hade drömt eller ej. När jag väl slog upp ögonen upptäckte jag att jag låg hemma i min säng i Villan. Nej, jag hade inte drömt. Jag hade träffat alla dessa underbara människor som finns i mitt liv.


I morron far jag till Kalmar igen. Två veckor till. Sen är jag back.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards