LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Maja - 1 juli 2011 13:07

Tre värktabletter senare och jag har fortfarande mensvärken Urban.


Lyssnar på Maria Wetterstrands Sommarprat från i veckan och förvånas nästan över den goda musiksmak kvinnan har. Hela sommarpratet är bra, kvinnan har dessutom humor. För många år sedan, måste ha varit ett valår, kan har varit bland de första som språkrör för hennes del, jag och en tjej till gick fram till henne efter hennes tal i Almedalen under politikerveckan och försökte prata djurätt. Det var som att prata med en vägg. Ganska spännande faktiskt. 


Men nu, så här rätt många år senare så gillar jag henne i debatter, och jag tor att Wetterstrand är en av anledningarna till att det går så bra för MP.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards