LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 9 oktober 2006

Av Maja - 9 oktober 2006 20:29

johan hoppade på mig med en brödlimpa i morse. i huvet. så är det att dela kök med folk som inte är lika zoombiartade som jag på morronen...alla tvåor är tillbaka nu. allla. va jättekonstigt at tha måndagssamling å ringen va jättestor. men de de är tryggt å skönt att de är är oxå. naktelar med att bo på internat.- man går varandra på nerverna.- man blir attakerad med konstiga saker (typ kuddar, rabarber, bröd, kartonger, gurkor)- folk spelar massa musik som jag (ibland) inte vill lyssna på. - man blir involverad i folks alla bekymmer.- man lär känna massa människor (kan va otäckt)å jg älaskr att bo på internat/kollektivt. (nej, jag är inte ironisk. å de är sant!!)

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards