LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 14 november 2006

Av Maja - 14 november 2006 17:34

ny etyd. arbetet gick bra, fram till O kom. *arg* jag kan inte nå fram till honom. å han kan inte nå fram till mig, utan kör över mig totalt. känns så iaf. å resten av ettorna oxå... iaf. johan bjöd mig på fika efteråt. de va bra.jag har pissont i magen. dumma dumma mens.va å kolla på nemo (häst) i går. han verkar väldigt stor, å ja vet inte om jag klarar av det rent kroppsligt lixom. förvisso är han som ture i manken, men han är mycket grövre... så vi får se.bra saker som hänt idag.- jag har lagt in en tvätt- johan bjöd mig på fika- arbetet gick bra, vi han med mycket.dåliga skaer som hänt i dag- fryst pasta i soppa är inte så gott- O kom å dissa- stora mensdöden

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards