LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under september 2006

Av Maja - 29 september 2006 13:06

äppelpajtävling. vi kommer vinna pris för mest obsena paj iaf.. inget annat liknar vår. så är det.fest i överhuset i kväll. å eldning å kulturnatt i morron. rollspel på lektion. åsså va de de där med att sova oxå. borde verkligen börja gå å lägga mig tidigare på nätterna.

Av Maja - 28 september 2006 20:17

yes. första "riktiga" regimetodiklektionen i dag.så grymt roligt. samtidigt så grymt svårt. maja tar sig fram i regijungeln...ja å min stora mun har iaf gjort de som ska göras. jag ahr prel.bokat birro till den 23.e han verkad aspå. de känns bra. eldat i dag å i går. poien gick bajs. med fingrarna bra. blåste lite mycket dock. hoppas på att det inte blåser på kulturnatten... då kommer jag dö, både av nervositet å eld...även bakat illgrön äppelpaj för morrondagens äppelpajstävling. har dessutom fjäskat in oss hos fernando å skrev en banderoll som ska sitta på pajen med texten "we love fernando". vinner vi inte, så komemr vi iaf få ett hederspris...lite av gårdagens poiande.

Av Maja - 27 september 2006 12:03

ja å min stora mun. va på kursrådet i dag och vi diskuterade författarbesök. de stod mellan marcus birro, emil jensen och sofia åkerman. borro på ju i stan sa jag, så han borde va rätt lätt att få tag på, + att någon elev borde ringa, för av erfarenhet brukar de gå bättre. då säger fernando, ja men maja, då kan ju du ta kontakt med honom... tela. förövrig har telen gått i gågn nu. glad, men brev kommer fortfarande till fel låda. trotts att jag ändrar mer än tre ggr.

Av Maja - 25 september 2006 17:36

åå. blir galen.jag hatar telia. har pratat med dem två ggr nu, å ingen telefon har slagits i gågn. fast de har sagt de båda gångerna. lär bli en stund i telekö i kväll oxå. jävla skit. nej nej. jag är inte arg.iaf.måndag igen. stormöte å klassmöte å c-e lektion, som va ovanligt kul.

Av Maja - 24 september 2006 12:36

galet. nätet funkar i bunkern!borde sätt upp ett trött kors. *ler*har gjort lite av alla måsten.-ringt å tjaffsat med telia. fonen kommer slås i gång under dagen, ev i morron. å vi behöver inte pejja extra för det. *glad.* fick dock sitta i kö i hundra år.- bytt fårn komis till kock out på mobben. behövde inte sitta i kö i hundra år.- läst lite i reginu har jag byta lakan å tvätta kvar.borgen är förövrigt rätt lugn. ja å johan är ensamma i villan, å köket är ingen naturkattastrof.

Av Maja - 22 september 2006 11:52

oja. traditionen fortsätter. dock blir den senare lagd. de roliga är att dricka öl runt 1 på dan, en fredag. men nu blir det halv 5. men va fan. de är fredagsöl. wiiii.rollspelslektion. fan va pepp jag är på de. och så va det helg igen. tiden rusar förbi.planer. lördag- till himpan å dela ut flyers för djurensrätt. på em/kväll ev jobb på kolmården, med antonio. nått sånt där tjavs för företag. ska stå på en station å förklara en uppgift åsså ska de lösa den på tid. men men, de blir säkert kul.nu gå å laga lunch. ingen mat i skolan i dag. mattanterna är borta.

Av Maja - 21 september 2006 16:04

oki. usb-porten funkar i bunkern. *vågen*så här kommer resultatet av helgens slit. visst är jag fin!jobbat med forumspelet hela dan. har tagit oss bort från häftmassan. de är bra. vi kommer framåt å de känns givande. temafesten börjar oxå ta form. blir vattentema. det händer saker på borgen.i kväll blir det vin å mys i parvillan.mors.

Av Maja - 20 september 2006 11:16

oki.jag har fattat. jag har fattat att hon aldrig mer kommer tillbaka. att hon är borta för alltid. tårar rinner hanna 28.e mars 2006. du finns i mitt hjärta.ja. vad mer. somna inte halv åtta i går iaf, som i måndags. jobbar vidare på forumspel å teaterhistorian. å i kväll ska klassen till amelie å dricka te. mys mys.har kastat äpplen på en container för att bli av med massa skit. de va bra. älskar att kasta stolar å äpplen när jag blir arg/ledsen.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards