LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Maja - 30 januari 2007 12:07

.... oki. hur kommer detta gå. har fått två megastora uppgifter av jelena som ingen vet hur det ska sluta. hela tp1 är förvirrade. åsså en halv dag i olovland. gaaaaa. men men. satt i mitt rum å snacka skit å filosoferade i går i mitt rum. de va iaf trevligt. blir knäpp på dne här datasalen. om en datorsal heter bunkern, kan de bli värre... å massa folk som står å typ hänger över än. ------jag går på en sosseskola (arbetarrörelsen är huvudman iaf). så är det bara... i dag va mona sahlin (stavas?!) på skolan, fårga mig inte va hon gjorde här. efter lunch stog en polisbil utanför storstugan, å alla undrade va dom gjorde är. sen kom då sossarnas nya partiledare i en svart volvo å fick fick typ se ryggen av henne... sen ville jelena ha lektion. iaf, dagens lilla kändishändelse på mareborg.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards