LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Maja - 3 oktober 2008 13:38

ja, då var det dax dagen för mitt öde. Nja, kanske inte så har ju ett par gånger på mig att lyckas tenta om om det nu är så att det sket sig totalt i dag. Dagen började dock mindre bra. 2 min i sju kommer mamma ut, jag vaknar av "har du för sovit dig?!" Pling så är jag vaken, tittar på klockan och ja, jag hade för sovit mig. Det som inte får hända hände. Bussen går sju och jag kastade på mig kläder, panikborstade tänderna och slängde  mig på cykeln. Han peta ner ett äpple som jag kunde tugga i mig på bussen. Utan kaffe i blodomloppet kom jag fram till campus och tentasalen.  Fick ett äpple av Marie så att inte energin skulle tryta. Iaf efter två timmars skrivande gav jag upp och lämnade in min papper. Gick så där. Första gången jag skriver någon form av prov sen jag tog studenten 2004. Så jag är trotts allt inte helt missnöjd.   

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards