LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Maja - 22 december 2008 16:12

Joho.

Jag är inte en helt värdelös universitetsstudent. Jag klarade "Nya tiden" tentan, dock med en portion tur... Precis på gränsen. Men va fan, ett G i stället för ett U. Jag är nöjd.

Av Maja - 22 december 2008 16:05

Det lider i mot jul och Maja packar sin väska för att fara till ett vintergrönt Gotland. I år gick jag dock på fel båt... Och hamnade i Riga... Nä, det var planen, mötte mina föräldrar i Stockholm för en kryssningshelg till baltlandet. Riga mötte oss från en lika charmig sida som när jag var där för ett år sedan... Dåligt väder. Det var snöslask och kallt, sist regnade det. Men det var trevligt, jag fick äta bulle med choklad och valmofrön i som jag har längtat efter och äta choklad som jag och Elin mer eller mindre levde på under vår månad i Litauen. När vi kom till Stockholm efter ytterligare en natt på havet hälsade vi på kusinfamilj, har inte sett dem på evigheter, typ när mina små sysslingar var spädisar... Båten hem tog lika låång tid som vanligt, hade turen att möta Peter och Martin, så jag kunde leka lite med pojkarna när min trötta vuxna sov, eller försökte sova. På terminalen blev jag attackerad att Louice (visste att hon skulle vara där, eftersom hon skulle hämta Peter... och jag var tydligen nån slags överraskning...)    

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards