LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Maja - 9 juli 2007 00:19

Suck. Jag hatar inte bara SJ utan även Destenation Gotland. Idag var båten försenad till Nynäs... Vilket gjorde att vi blev försenade 2 timmar till Gotland. Å inga pengar får man tillbaka heller. Å ingen info alls, där satt vi minst 300 resenärer och undrade när vi skulle få gå ombord och inte minst, när skulle vi vara i Visby. Suck. Å inge val har man ju heller. Det är bra att gå på båten när den behagar att komma. Tokhungrig var jag oxå, blev den "fantastiska" vegpajen som Destenation Gotland erbjuder, när jag väl kom ombord. Jag var iaf glad över att den var varm denna gång. Hade tänkt äta deras grekiska sallad i blastburk, men den var slut. Blev som sagt en microvärmd paj för 39 spänn. Kallas bukfylla.

Iaf. Efter fyra dagars semester är jag åter på öjn. I morron ska jag gå min första tidsresa för sommaren. Lite nervös är jag allt. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards