LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Maja - 4 juli 2007 22:26

Jävlar va nervös jag var, inte för pressen men för M-G, Pytte, Ulrika å Elisabet. Men de va ingen fara, Pytte var på utsidan så henne såg jag inte (hon hörde mig... å sa att de va bra) Ulrika va upptagen med sitt och Elisabet satt i kassan. Innan hade jag å Ulrika sprungit runt som två yra höns och var supersnurriga.I morron ska jag läsa GA å GT på båten å sen blir det webradion när jag kommer hem..

Av Maja - 4 juli 2007 22:21

Yes. Såg genrepet på "Spöket på Takstains" Gick lite för bra för att vara ett genrep måste jag säga. Början va kanon, sackade lite i mitten. Men det va tusen promenade där, så de är svårt att göra nått åt... De var bra, kommer att hålla.

Av Maja - 4 juli 2007 10:00

Som jag skerv i går är jag grymt trött på puckorister. I morron åker jag med båten tidigt tidigt till Stockholm, sen vidare till Norrköping.  Jätteskönt att få lite ledigt och lite semeser. Kommer hem till öjn på söndag. Tror att efter de där dagarna kommer jag att stå ut med alla puckade frågor lite bättre. 

I dag är det pressvisning på jobbet. Jag ska göra en mycket förkortad tidsresa på max tio min. Gulp. Är lite nervös. Efter de ska jag jobba lite med Gáta inne på området, å skritta runt lite å va pitoresk.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards