LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under januari 2007

Av Maja - 20 januari 2007 14:15

yes. jobbade på kolmården med aktivegruppen å rövarspel. gick jättebra. förs inte så mycket som jag trode att jag skulle göra... va ute i skogen å stod på en station i typ 2 timmar. vid fyra började det snöa åsså blev det mörkt... när vi väl kom hem så känndes det som om jag genomgått ett medlepass på friskis. jag va helt slut. överallt.

Av Maja - 19 januari 2007 12:25

wii. vi ser det snöar. få se bara hur länge den snön varar... jag har dock inga stora förhoppningar.åsså är det frad. denna vecka har gått asfort... va ju nyss måndag. är det ett vuxenteckan att tiden går fortare?!iaf. i morron ska jag, elin, lisa å johannes jobba på kolmården å aktivgruppen med rövarspel. de blir spännande. å lite pengar. å i dag ska jag å maria in till stan å kolla byxor.

Av Maja - 18 januari 2007 15:29

yeah. just nu.- jag ser för mycket på dark angel, eller sex and the city- jag är trotts allt väldigt duktig när det gäller pluggandet. wiiii- sover för lite- leker en massa med min superfina macBookde är väl typ vad jag gör just nu.

Av Maja - 17 januari 2007 10:25

yes. eget arbete johan banka på in dörr vi åtta i morse, johan ska dö. nä, egentligen va de bra, om jag hade hat lektion. men nu va det inte så.å andra sidan va de oxå bra att jag vakna. för min morron har varit rätt effektiv. har tvätta, tvättat dreads å städat lite i köket... fast de syns nog inte längre.iaf. har hittat min så kallade studieteknik. framför teven. har läst rätt mycke i imorp framför en debatt mellan våra kära politiker, som enbart smuttskastade varandra. som vanligt. men de gick jävligt bra att läsa till. + gjort uppgifterna till olovs lektion i fru carrars gevär duktiga jag.

Av Maja - 16 januari 2007 10:37

gick hem å la mig efter lunch i går, mådde skitilla. typ som när man är magsjuk, fast utan att spy. så mådde jag i går. nu mår jag mycke bättre, men fryser som fan.elena i em. ressigera djuretyder.för se hur jag känner mig. jag hatar att va sjuk.----ha jag upptäckte. ligger på 73.e plats på mest lästa bloggarna. de ca coolt.

Av Maja - 15 januari 2007 10:52

den värsta dagen på hela veckan. 1 jag kommer inte upp ur sängen2 min hjärna kan inte tänka3 vi har klassmöteiaf. egetarbete. å jag ska hitta lite om brecht inför olovs lektion. orka...

Av Maja - 13 januari 2007 15:15

sitter i datasalen, men inte vid en jävla pc, utan vid man fantastiska nya leksak, en vit macBook. å i morron ska jag åka å titta på veangur. åsså är malkom här å hälsar på, kan de bli en bättre helg eller?!å nu när jag kan ladda upp bilder utan meck, så här kommer delar av villan utklädda till syntare. (ja, inte lisa då. hon är ju syntare.) visst är vi coola.

Av Maja - 12 januari 2007 14:53

å på söndag ska jag åka å titta på en veangur, en islandskille. å gissa om jag är gald. allt är bara så perfekt, en isis och de går att cykla fran skolan. så mor å far, sicka mina ridkläder när ni kommer hem. annars har vi haft lektion me elena. kastat bollar å lekt med käppar. å de känns som om jag gick grundkursen igen.träningsvärk har jag oxå... mårr.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards