LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Maja - 30 oktober 2007 16:05

Vår lärare påstår att det finns ett liv efter andra praktiken och ateljéarbetet. Jag tror att hon hittat på allt i hop. Jag har väldigt svårt att se att det finns ett liv efter den 3.e december. Jag har svårt att se att det kommer bli jul i år oxå. Att det kommer en vår är extremt svårt att se. En vår som kommer bli fullproppad med rep och pjäsarbete. Nee. Vi ska börja läsa pjäser nu. Jag kan inte. Jag är inte inställd på det. Föresten är inte våren ett liv. de är något annat, jag har upplevt vårproduktioner, fast ur skådisvinkel. Så min lärare ljuger. Jag har kommit fram till det.

Av Maja - 30 oktober 2007 13:09

Ute är det grått. Jag kommer tillbringa dagen framför teven och dåliga såpor. I love. Inne finns en liten terrorist. han attakerar mina tår, biter och slickar på än. Han borde gå ut och rastas det lilla livet. I morron åker jag tillbaka till Borgen. Ska ta med mig Rollo May som mina päron äger. Så har jag mer saker att roa mig med än att repa.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards