LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 5 december 2007

Av Maja - 5 december 2007 09:44

Jag är på ett märkligt sett lite julklappsstresad. Vilket jag inte begriper, jag brukar börja köpa julklappar vad den här tiden varje år... Så att jag inte köpt några är inte så märkligt. Men jag är stressad, hade tänkt köpa lite i Litauen, lite stickade saker och så. Vi hittade rätt mycket sånt i Riga, och lite i "staden som ingen kan stava eller uttala." Jag köpte tossor där, och tänkte köpa mer när vi kom till Klaipeda, men där fanns det bra bärnsten... I Jonava hittade vi inte ens centrum, än mindre stickade saker. Skulle ha köpt det tidigare, men jag orkade inte släpa. Vilket grämer mig lite. Tänker åka in en vända i dag å kolla lite.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards