LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under april 2007

Av Maja - 29 april 2007 20:11

ja. kom hem kl 5 i morse. vi gick från folketshus vid halv fyra kanske. efterfest hos grannen. å sen hem. de va ljust när jag väl somna.

 i dag har jag och mamms varit i slite och grillat med gamla kören. härligt att träffa alla. framförallt inger å sara.

nu är jag dock helt slut. i både kroppen å huvet. kommer sussa gott på båten i morron. känner att jag ahr lite svårt att formulera mig just nu. men det är varit en helt fantastiskt rolig helg.

Av Maja - 28 april 2007 16:29

är på ön nu. fest i kväll, i morron ska jag träffa gamla kören. de ska ha avslutning. så då tänker ja vara med å leka. 


båten i natt. såg anders nyman. de va lite festligt. träffade lina och elin oxå. de är nått med den där färjan. man ser en himla massa männiksor som man inte sett på länge. samma sak när jag och louice åkte i julas. vi han ju knappt ta ett steg fören vi träffa nån ny som vi inte sätt på länge.  

  

Av Maja - 27 april 2007 12:06

wiii.

i dag har vi pratat praktik, ateljéarbete och vårproduktioner. de känns jättekul. lite panik men mest pepp.


om några timmar sitter jag på båten påväg till öjn. massa prylkar som händer under helgen. de ska oxå bli kul. jättekul.  

Av Maja - 26 april 2007 12:03

... jag undrar vilka kreativa personer som kommer på alla dessa helt sjuka, knasig och fula bordprydader i form av blommor mm. som står på allmäna platser... det är mig en gåta.

Av Maja - 25 april 2007 09:13

kommer nog bli en varm dag i dag.

ska in till stan å kolla på diamantens genomdrag kl 1 å innan dess lite marknadsföring. ska ringa å sälja andra halvan av deras föreställning den 10.e få se hur det går. 



Av Maja - 24 april 2007 22:06

... vid låg hastighet på nätuppkoppling.... sitter med modem nu. å typ 200 m från mig finns ett trådlöst... men nä, det når inte in i huset...
iaf. spelat på folkparkskolan i dag. gick asbra verkligen. kidsen va me, fast de va 11 år. en grymt medveten ålder... men de glömde bot sig själva emellan åt å va med för fulla muggar. tummen upp för tp1. 

Av Maja - 23 april 2007 12:16

har nog fått elins jävla sjuka.

bott i soffan nu på fm. kommer nog göra den nu efter lucnh oxå. hade hoppats på att få lite energi så jag kunde gör nått iaf. typ tvätta elelr pilla emd ett program till diamanten. men så kommer det nog inte bli. ska sattsa på att orka gå i skolan i morron. vi har en spelning på folkparksskolan, å de känns som om jag behövs då... med massa energi. 

Av Maja - 22 april 2007 13:34

... men icke. har varit i gång sen halv nio. cyklat in till stan och sjunig. såg staden sakta börja vakna till liv en söndag fm
 å nu sitter jag på borggården fullt påklädd för att inte frysa. men det är trevligare än bunkern. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards