LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 7 april 2007

Av Maja - 7 april 2007 18:57

oja. knäckte lösenordet till min afrodite (datorn, en förtjusande vit macbook)så nu kan jag använda min admin. rättare sagt knäckte nog inte jag det. utan fick hjälp av mor som bar pratat med per, mammas mac support... å lite min oxå ibland. de va han som fixa den förra macen. som numera har mors. nu kan iaf afrodite och atlas leka så mycke de vill (ee. vi vill). jag och lisa ska skapa ett nätverk. *nördvarning*

Av Maja - 7 april 2007 11:21

yes. glad påsk på er.mor och far är och handlar saker. och ajg ahr lagat lite mat. gjort en del röror och så. och kokat ägg. hoppas att de blir bra, ägg är en av alla saker som jag inte kan koka, ris är oxå en sån sak...i morron åker jag tillbaka till peking (norrköping) å på tis drar skolan igågn. känner mig laddad för yttiligare några veckor.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards