LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Maja - 4 december 2009 11:46


I måndags fick jag ett telefonsamtal. Ett telefonsamtal som jag inte trodde skulle komma. Jag har slängt i väg hysteriskt många jobbansökningar det senaste året. Har jag haft tur har det kommit ett brev i brevlådan x antal veckor senare. Där det meddelas mig att tjänsten redan är tillsatt. I måndags kom ett samtal där de ville ha mig på intervju. Jag blev chockad, jag är fortfarande chockad. Så i eftermiddag ska jag irra mig ut till Jura och hitta dagiset jag ska till. Nej, förlåt förskola heter det. Jag hoppas verkligen att jag kommer få den tjänsten, men tanke på att jag är lite trött på att ha tre olika jobb. Men egentligen har jag inga förväntningar, jag försöker att inte har några förväntningar med tanke på att jag har fel utbildning. Jag är teaterpedagog och inte förskollärare. Men jag får en chans att visa vad jag går för och vad jag tror på.  Och jag för vara glad över en intervju, med tanke på att det är en annons från platsbanken och jag är skitglad över att ha kommit så pass långt i jakten på jobb.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards