LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Maja - 7 juni 2010 18:16

För en tid sedan blev jag kontaktperson för ABK-Norrköping.

Jag fick en mailadress knuten till Loopia. Jag hatar Loopia.

Titt som tett blir jag utkastad. I bland går det inte logga in. Och framförallt kan jag inte skriva en signatur. Dina inställningar är sparade säger Loopia, fan heller. Ingenting är sparat. Och jag börjar allvarligt undra vem det är fel på, mig eller Loopias webmail. Efter lite undersökningar med hjälp av google har jag fått reda på att loopia har haft rätt stora problem, men de inlägg jag hittat är från runt 2008. Vilket är ett tag sedan. Jag blir trött och matt. De jobbiga är att jag inte ens kan göra nått åt det. Jag får dras med Loopia och bli utkastad mellan varven. 


Mutter. Mutter. Mutter.

Av Maja - 7 juni 2010 17:11

Klurar på vad jag ska äta till middag.

Om det blir risotto rester från i lördags eller om jag sak hitta på nått annat.


Iaf.

Måndag var det. Jag har jobbat under förmiddagen, sen lång lunch för att sedan jobba lite till. Visningar både i Industriland och Mysteriet med Staden + möte

En snabb vända på Myrorna blev det oxå. Letar efter nya jeans, men med tanke på att jag är så petig och att jag har plutt storlek så är det inte en lätt uppgift. Men henna har jag köpt nu iaf, så i helgen blir jag rödhårig.

Annars förbereder jag mig på min 9-17 vecka med ledig helg. Det känns stort.  

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards