LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Maja - 12 juni 2010 18:03


Ja.

Jag har hennat håret. 

Sen har jag gjort så lite så möjligt under min lediga dag.

Peppar inför att jobba 11 dagar i streck. Först jobbpass i Verkstan, utställningsprojekt de dagar jag är ledig och sen nästa pass i Verkstan Nog för att inte alla är jättelånga dagar men iaf. Dessutom lär det vara ganska lugnt under de första dagarna innan semestrar osv kommer igång. 


Kvällen ska jag tillbringa med Lisa, Stoffe, mat och vin.

Sixten får klara sig på egna tassar med knoppar och vatten.

Av Maja - 12 juni 2010 08:06

Klockan är åtta. 

Det är lördag morgon och jag får sova hur länge jag vill.

Men nej nej. Jag vaknar pigg som en lärka halv åtta.

Sixten snarkar i fåtöljen, så han har inte varit det minsta delaktig i mitt vaknande.

Så allt är mitt eget fel


Nästan hela den här vecka har jag befunnit med på jobbet så här dags.

Nu sitter jag har och undrar Jaha. Och nu då?




Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards