LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Maja - 21 december 2010 09:13


De första jobbpasset i IKANO på nätta 11 timmar

Oja, Den berömda julstressen finns inte i IKANO som radioreklamen  sa. 

Nog finns den där alltid. Vi befinner oss dock inte helt mitt i den kokande grytan,

utan på våning två, där är det lugnare.


Årets Julklap Ipad har vi dock inte fått slå in. Men en massa kläder.

De roligaste är att det är majoritet män som vill att vi ska slå in deras klappar. Å glada är det att de själva slipper. Så där fint skulle de aldrig bli om jag gör det, om jag skulle göra det skulle jag bli klar nästa jul.


I går fick vi ett uppdrag. Nämligen att slå in digitala fotoramar som ska ut till kund.  Vi slog in en djävla massa digitala fotoramar.

I dag ska vi oxå slå in en djävla massa digitala fotoramar. 


Idag kör jag ett pass på ynka 10 timmar . Onsdag blir det 9 timmar, men då ska jag på ett möta innan. Så det är fortfarande en 11 timmars dag.  


Så kom till IKANO och köp tina klappar. Om du vill ha den inslagen av mig. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards