LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maja - 26 oktober 2009 10:35

Jag har länge varit ett stort fan av Hata-tela-klubben och Jag-vill-inte-sätta-mig -i-telefonkö-till-CSN-för man-kommer-aldrig-fram. 


Nu har jag ett nytt hatobjekt. Nämligen Vistaprint. De utlovar att det ska vara smidigt och lätt att beställa visitkort från dom, billiga priser och de enda med det femte. Men nej de är fan inte lätt. Man måste läsa minsta lilla finstilta pryl och all info man behöver är svår att hitta. De är lite som att boka biljetter med ett vist lågprisflygbolag. Vill du betala din resa  säger sidan, ja tack säger jag. Och helt plötsligt kostar allt 100 kr mer. Vill du ta med bagage frågar sidan, ja tack säger jag. Och helt plötsligt får jag betala 70 kr mer. Helt plötsligt kostade den billiga stolen för 1 kr betydligt mycket mer... Lite så är det med Vistaprint oxå. Men sen får man reda på hur mycket man har sparat. Vilket kan betyda att de har ett högre pris i bland. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards