LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Maja - 1 maj 2010 20:41

... Som att se Anna Anka livs levande.

Ja, jag gjorde faktiskt det i går.

Det var VIP-kväll på Vildmarkshotellet nämligen, och i dag har parken vår/sommarpremiär. Så i dag har alla så kallade kändisar promenerat runt och sett på tigrar, kameler, apor och elefanter.


Men Ankan var det jag. Jag är ju rädd för denna kvinna, har ett inlägg om det här någon stans. Iaf jag reagerade på samma sätt som jag ser en spindel, genom att sluta andas och få lätt panik. För grejen var att hon stod vid ingången till Hotellet, där jag var tvungen att gå in med påsen med ballonger som jag hämtat i bilen. Så det var bara att bita sig i tungan och ta sig förbi. KBT kallas det. Men denna träning hjälpte inte, jag är fortfarande rädd.

Av Maja - 1 maj 2010 20:37

Det blev inget Upp till kamp eller Stoppa Borgarna i papperskorgarna i år. Förutom i hjärtat så klart. Det blev en långdag på A6 i Jönköping i tigerdräkt i stället i ballongernas, popcornens och hoppborgens tecken. Och en snabbis i Grenna för polkagrisköpande. Så nu sitter jag här med en med smak av chili och choklad som jag snart ska hugga in på. Det är jag värd känner jag. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards