LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Maja - 9 maj 2010 19:53


Att ha inntekatt är typ som att ha småbarn. Det ligger leksaker överallt och jag trampar på pälsmös. Fast som en kusin sa, pälsmöss är mjukare än legobitar. Å det är ju tur, för annars skulle mina fötter inte må så bra.


Nå väl.

Min kisse är en goskatt och älskar att bli klappad och kliad och pussad.

I går kväll/natt när jag tog kisse under magen och gick och la oss så var det ett himla trampande och spinnande innan han tillsist kom till ro och kunde lägga sig ner. Han tyckte bland annat att han kunde lägga sig på mig när jag låg på sidan, jag begriper inte hur han fick plats, för visso var det bara i tre sekunder innan han kravlade sig upp och trampade lite till. Tror han höll på så i ca en halvtimma, innan vi kunde somna. Och Sixten är inte direkt lilla pluttkatten heller, snarare tjock. Det finns ingen större respekt på vilka kroppsdelar han klampar på heller. Fast det spelar ingen roll. Han är min älskling trotts allt.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards