LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Maja - 19 maj 2010 12:15

Åska i luften.

Kvalmigt och varmt. Men inga pollen som är ute och far, iaf inte i någon större utsträckning. 


Ja. Onsdag var det ja. Två visningar på museet inbokade, var av den ena klar. Den andra vid tre. Fick även frågan om AG-jobb i dag, men de krockar med den sista visningen, så jag fick säga nej. Attans. Kommer även ha uppspel med vuxengruppen i dag. Vilket ska bli otroligt spännande. 


I går var jag på möte med ABK Norrköping, så nu är jag ny kontaktperson för Norrköping. Vilket Riks är glada för. Å nu ska det bli ordning på torpet.

Mötet var inte så givande i övrigt tyckte jag. Mycket prat om hur vi ska få nya medlemmar osv. Sånt prat som alltid är i ideella föreningar. Sånt prat som jag tycker är ganska oväsentligt o avsätt vaf föreningens syfte är. Jag tycker att det är mer intressant att diskutera vad kan vi erbjuda, hjälpa och stötta de medlemmar som vi redan har. Hur kan vi synas så att folk vet om att det går att vända sig till oss. Den typen av frågor. Och även bedriva samtalsgrupper. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards