LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Maja - 8 maj 2010 19:32

Då satt jag här igen. Sixten ligger i soffan och snarkar.

Jag har kaffe i muggen och det är Rapport på teve.


Jag har nu haft mina pensionärer i Industriland, en mycket söt och rolig grupp måste jag säga. Och sett två föreställningar på kammarn. Jag känner mig tillfreds med dagens äventyr. Det var väldigt roligt att se Mimi´s Sexuella liv, en pjäs jag velat se ett bra tag, och regissörerna hade gjort ett bra jobb med denna viktiga och spännande pjäs. Nu under kvällen väntar öl med vänner. 

Av Maja - 8 maj 2010 08:48

Ja.

Kaffe i koppen. Nyhetsmorgon på teve. Katten bredvid mig i soffan.

I dag väntar en pensionärsgrupp i Industriland, efter de teater på Kammarn.


Har lite svårt att förstå att det är två år sedan som jag och Maria hoppa runt på Kammarn av nervositet och peppade våra skådisar för att göra en så bra föreställning som möjligt. Tiden går fort, det är bara att konstatera.


Nåväl. Än råder lugnet.

Sixten är nöjd med att jag är på benen, så fort klockan ringde så for han upp ur sängen och har gått runt och pipit för att jag ska göra samma sak.


Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards