LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Maja - 7 augusti 2010 17:03

Och där slår klockan ett och det är dags för sommar i P1 och dagens värd är Peter Andersson.


Har precis kickat i gång dagens Sommar på webben. Peter Andersson, skådespelare. 

Jag tycker att Andersson är bra Han är grym på äckliga roller. Som rollen som Äckelrullstolsgubben i Birros Hammarkullen eller Vi ses i Kaliningrad.  Hans röst tycker jag är lite lätt obehglig, men det är nog för att jag förknippar honom med äckelroller.


Annars.

Sixten ligger och sover på mitt golv i mitt rum.

Själv ser jag fram emot Mördare okänd och ostbågar. 

Av Maja - 7 augusti 2010 09:39

Jaha.

Lördag. Sixten ville ha upp mig redan klockan 7.00

Jag var dock inte lika pigg på de som kisse.

Nio kom jag upp. Frukost kaffe och en morron snus. 

Jobb i dag. Får se hur mycket besökare vi kommer få. De två senaste dagarna har varit väldigt lugna och folk har inte kommit förrän runt två snåret. Eller senare.


I går hade jag och Sixten fredagsmys med ostbågar och dåligt Johan Falk film på fyran. Redan från början vet man att några kommer dö. Men de goda klarar sig alltid. Tänk om den riktiga världen oxå kunde vara så, att de goda segrar.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards