LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Maja - 2 november 2010 11:29


Det bor en röd manlig plutt i min lägenhet, nej jag menar inte Ricky. Jag menar Sixten. Sixten Katt. Han bar bott hos mig i drygt ett år.

Och jag begriper inte hur mitt liv såg ut innan Sixten.


Iaf denna förmiddag har Sixten krävt uppmärksamhet. Han har ogillat att jag suttit vid datorn, innan dess ogillade han att jag sov. han jobbade hårt på att få upp mig ur sängen genom att krafsa lite försynt på mina tår samtidigt som han pep sitt mest Å vad det är synd om mig som är vaken helt själv pip.

Jag gick upp, å då var han nöjd. Nästa projekt var att gå i väg med en lite tygväska som jag har örhängen i. Han började med att ta ner den från bordet bredvid sängen. Tog den i munnen och knatade i väg. Efter en stund kom han tillbaka. Jag hittade väskan i badrummet. Nu sover han dock, på sin favvo tröskel.


Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards