LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Maja - 13 november 2010 20:02

Ja.

Jag har jobbat. ute i Ingelsta, har knappt varit där sen ombyggnaden och det är rätt snyggt där ute måste jag säga.


Ja, vi var där för att pyssla med kidsen. 

Uppgiften var att göra ramar, alltså måla och dekorera sin egen lilla ram. 

Jag hade äran att vara iklädd krokodildräkt. Attans vad varmt de är i dem där djurdräkterna när man befinner sig inomhus. Men massa vatten är en bra grej.

Fick även dela ut flygblad för gallerian.


Jag fick även stifta bekantskap med JC.s personal, å, grymt trevliga människor. Tummen upp för dem. Personalen på cafét för dock tummen ner. När jag frågade om vi kunde flytta deras bord en liten liten bit för att vi skulle kunna bygga upp var miljö. Detta både för deras kunder skulle kunna få plats men givetvis mest för vår skull så att vi över huvudtaget skulle kunna göra vårt jobb som gallerian har betalt för. 


Efter denna glitterlim, akrylfärg och krokodil dag väntar en kväll i soffan.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards