LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Maja - 9 november 2010 17:53

Tog pendeln mot Linkan.

Målet för att prata inför behandlare om ätstörningar som sagt. 

Snön gjorde mig lite nervös, tänk om jag inte skulle komma länge än till Linghem.

Jag kom fram i tid och kunde hålla min lilla föreläsning och frågor efter. Det blev ett bra samtal, jag är nöjd. Dock lite manfall, det var bara tre närvarande, de skulle varit fler, men efter lite sjukdom och några andra incidenter så blev de inte fler.

Av Maja - 9 november 2010 09:06

Jodå.

Vitt var det. Vitt är det. Snön vräker ner.

Jag ska till Linkan och föreläsa om ätstörningar. Tror jag tar ett tidigare tåg... de som går tjugo i tolv i stället för tolv...  Så tåget kan få vara lite försenat om de vill.


Sixten sitter i vardagsrumsfönstret och tittar ut på det vita. Hittade honom först i handfatet. Han gillar att ligga där nu mera. Han såg nöjd ut när han fick en morron puss på huvudet och sen frukost. 


Själv ska jag som sagt till Linköping. Ska prata med behandlar om ätstörningar.

Är lite nervös. Det är ju trotts allt folk som kan sin sak.  Å där ska lila jag komma.

Men va fan, jag är grym! När jag var och pratade på tjejjouren gick det ju otroligt bra, så jag tar med mig den erfarenheten och när vi spelade Bubbla  senast var det behandlare i publiken som tyckte att jag gjorde ett bra jobb och fick med sig saker som jag sa. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards