LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Maja - 1 oktober 2010 22:17

Rastlös.

Jag vill göra något. Men jag vet inte vad.

Det är nästan så att jag har planer på att ta fram den tickande bomben, läs bokföring ur skåpet med viktiga papper som jag så fint har organiserat. Men tar jag fram bomben lär jag bli helt galen och bryta samman i något fint nervsammanbrott. Så jag struntar i det. 

Kladdkritorna är oxå ett alternativ. Men jag har ingen riktig inspiration för psykadelsika bilder. Så jag håller mig till kaffe och reggae. 

Av Maja - 1 oktober 2010 17:24

Ja.

Det pågår.

Efter många om och men fick jag skrivaren installerad.  Drivrutinerna på startskivan ville inte alls. Så i morse innan jobbet gjorde jag ett besök på HP.s hemsida. Laddade ner drivrutiner och poff så hade jag installerat skrivaren.


Sixten har nu fått en kartong att leka och sova i. 

Han trivs. Biter lite på sin nya låda och just nu ligger han och sover gott i den.


Annars har dagen varit så mycket av Projekt Organisation.

Jag har jobbat. Förs Team-kamp på AG och sen workshop planering med Alter Ego. 

Nu väntar en fin och lugn hemmakväll. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards