LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Maja - 2 oktober 2010 18:23

Ja.

Man kan säga att jag glömt hur man gör.

Men endå inte. För jag kom i gång och nu är den där Guru-boken klämd. 

Lite kaffe, lite musik, bok och sen tuta och köra.

Men Rollens Vertikal var inget som frälste mig. Nä, en lätt jobbig känsla i kroppen som hoppar runt. Jag ogillar att läsa folks sanningar som jag inte håller med om. Dessutom benämns skådespelaren som han, genom praktiskt taget hela boken. I bland finns det användningsområde för ordet hen, har här hade det passat utmärkt. 


Innan Rollens Vertikal så var jag en vända på jobbet. Myran som hade visning i dag. Det gick rätt bra, var länge sen jag gjorde den visningen nu så jag känner mig ändå rätt nöjd. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards