LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Maja - 23 oktober 2010 10:41

Det är lördag.

Jag känner barndisco peppen. Not.

Iaf, jag ska avverka mitt första lekvärdspass för hösten i VMH. Jag hoppas på att det kommit in lite ny musik under sommaren, i våras stod schlagern mig upp i halsen.  men jag vet att skulle jag spela Akademin, Lindström, Winnerbäck, Sanna,  Kulturation eller Kalle Baah skulle det inte vara många kids på dansgolvet.  Så jag får väl hålla mig till Eric Saade och Den Där Måns.


Dock ser passen lite annorlunda ut. Jag är själv och lekrummet är inte öppet utan jag ska hänga i lobbyn. Vet inte helt vad det kan bero på...


I går.

Jobbade i Parken. Flaggkamp med drygt 100 gäster. Kallt som attan. 

Hemma blev det ostbågar och varma mackor med Sixten. Eller ja, Sixten fick knoppar.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards