LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Maja - 24 oktober 2010 17:52

Eller en disktrasa som behöver vridas ur.

Jag vet inte. Men nått sikt e de.

Är galet trött och har halsont, somnade en skvätt när jag kom hem från Linkan.

Har väl drabbats av någon form av otrevlig baskelusk. Tror jag tar städningen i morron och lägger den lilla energi jag har till att fixa middag.

Planen är fylld paprika med linsröra, till detta klyftpotatisar och vitlökssmör.

Av Maja - 24 oktober 2010 09:01

Uj.

Fötterna är trötta i dag.

Fingrarna är lite ömma. Drygt ca 130 balloger blev det i går. Utspritt från kl 14.00-19.30, där i mellan en massa tigrar, pyssel, prat med barn, en och annan fjäril. Den finaste fjärilen gjorde jag på en kille på ca 5 år, den var lila och grön. Skitsnygg.

Givetvis skulle pappan ursäkta sig om varför hans son ville bli en tjejgrej men de gav jag blanka katten i. Klar Ungen ska få en lila fjäril!

Jag fick dock kasta i mig maten för att hinna till nästa punkt på schemat.

Disco. Det var drag på dansgolvet och det var roligt.

Sen missade jag givetvis bussen hem och fick vänta en timma. 


Vi är själva som sagt där ute nu. I går var det 130 ungar, och vi hade verkligen tjänat på att vara två. Tror att discot hade blivit ennu bättre då och jag hade hunnit andas lite mellan middagen och discot.


Ja. i dag väntar lugnt jobb.

Dela ut gods i Linkan.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards